ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ, ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ.
Κάθε ερώτηση, αναφορά ή καταγγελία προς το Δημόσιο πρέπει να πρωτοκολλείται στην σχετική υπηρεσία προκειμένου να είναι έγκυρη και δεσμευτική ως προς την απάντησή της. Σε περίπτωση αποστολής της αναφοράς με φαξ ο αριθμός πρωτοκόλλου πρέπει επίσης να απαιτηθεί σε έντυπη μορφή φαξ και όχι προφορικά.
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ
«Επιφυλάσσομαι για το μέλλον να προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια προκειμένου να αποζημιωθώ για κάθε υλική και ηθική βλάβη που μου προξενείται από την πλημμελή άσκηση καθηκόντων υπαλλήλων της υπηρεσίας σας.»
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
«Πρέπει να γίνει κατανοητό από τους δημόσιους φορείς και τους δημόσιους λειτουργούς ότι ο πολίτης στην καθημερινότητά του δεν μπορεί να βρίσκεται αντιμέτωπος διαρκώς με καταστάσεις στις οποίες του επιβάλεται να διαπραγματεύεται το αυτονόητο. Επιπλέον, αυτή η διαρκής διαπραγμάτευση για το αυτονόητο συνεπάγεται για τον κάθε πολίτη απώλεια χρόνου, χρήματος και το σημαντικότερο, απώλεια ψυχικής ηρεμίας. Καταστάσεις που οδηγούν στην ουσιαστική υποβάθμιση του επιπέδου ζωής του, ακόμα και στη αναίρεση των στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων του.» «Κάθε οργανισμός μικρός ή μεγάλος λειτουργεί λανθασμένα όταν διοικείται λανθασμένα από ανθρώπους αδιάφορους, ατάλαντους ή, στην χειρότερη περίπτωση, ιδιοτελείς. Ευελπιστώ ότι είναι στις προθέσεις σας στην συγκεκριμένη περίπτωση να αποδείξετε ότι αυτό δεν θα επιβεβαιώνεται επί μακρόν.»
No comments:
Post a Comment