20071217

ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΣ

>>
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
Περίπου πριν από ένα χρόνο, ο κάδος σκουπιδιών που είχε τοποθετήσει ο Δήμος Αθήνας κάτω από τα παράθυρα των ισόγειων διαμερισμάτων της πολυκατοικίας όπου διαμένω, αφηνόταν καθημερινά από τους υπαλλήλους αποκομιδής με το καπάκι ανοιχτό.
Το πρώτο ευγενικό τηλεφώνημα δεν απέδωσε. Το ίδιο και το δεύτερο. Ακολούθησε μία γραπτή αναφορά προς την Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Αθήνας.
Δεν θα μπορούσα να βεβαιώσω ότι αυτό σχετίζεται, αλλά έκτοτε, ένα παραθυράκι μου που βρίσκεται μπροστά από αυτόν τον κάδο γέμισε ροχάλες, πορτοκαλάδες, καφέδες και κάθε είδους ακαθαρσίες.
Πέραν τούτου, ο κάδος, με εξαίρεση μια-δυο φορές την εβδομάδα, αφήνεται πλέον από τους υπαλλήλους κλειστός.

>>
ΑΝΑΦΟΡΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΣ

Προς: κ. _____(ονοματεπώνυμο)
Διευθυντή Καθαριότητας Δήμου Αθηναίων
τ. 2103422055, 2103422329, φ. 2103454703
Από: κ. _____(ονοματεπώνυμο)
Τ-Φ: _____
Ημερομηνία: _____

Αξιότιμε κύριε,
Είμαι κάτοικος ______(οδός και αριθμός) και θα σας παρακαλέσω να με ενημερώσετε για τα θέματα που παρουσιάζω:

Ερώτημα 1ο
Είναι εν γνώση σας ότι όταν οι κάδοι απορριμάτων αφήνονται με τα καπάκια ανοιχτά επιβαρύνεται το περιβάλλον στο οποίο διαβιούν οι πολίτες του Δήμου με δυσοσμία και μικρόβια, καθιστώντας το ακόμα περισσότερο ανθιυγεινό και ακαλαίσθητο από όσο ήδη είναι;

Ερωτημα 2ο
Γιατί ενώ, για αυτόν τον λόγο, έχω επικοινωνήσει τηλεφωνικά δύο φορές με την διεύθυνση καθαριότητας του Γ΄ Διαμερίσματος και έλαβα και στις δύο επικοινωνίες μου τις σχετικές διαβεβαιώσεις, η κατάσταση άλλαξε μόνο προς το χειρότερο;

Ερωτημα 3ο
Οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα (οδοκαθαριστές και εποχούμενοι) έχουν λάβει την σχετική εκπαίδευση-επιμόρφωση ώστε ευσυνείδητα να μεριμνούν προς όφελος του κοινωνικού συνόλου;

Ερωτημα 4ο
Υπάρχει κάποια διαδικασία μέσα από την οποία ο πολίτης του Δήμου Αθηναίων να μπορεί να αξιολογεί τις υπηρεσίες που του παρέχονται;

Ερωτημα 5ο
Yπάρχει σύστημα αξιολόγησης των υπαλλήλων του Δήμου, τόσο από τους πολίτες όσο και από την υπηρεσία τους, βάσει του επιπέδου υπηρεσιών που παρέχουν;

Με τιμή,
____(υπογραφή)

Υ.Γ.1
Παρακαλώ το αίτημά μου να πρωτοκολληθεί και να λάβω την σχετική ενημέρωση.

Y.Γ.2
Πρέπει να γίνει κατανοητό από τους δημόσιους φορείς και τους δημόσιους λειτουργούς ότι ο πολίτης στην καθημερινότητά του δεν μπορεί να βρίσκεται αντιμέτωπος διαρκώς με καταστάσεις στις οποίες του επιβάλεται να διαπραγματεύεται το αυτονόητο.
Επιπλέον, αυτή η διαρκής διαπραγμάτευση για το αυτονόητο συνεπάγεται για τον κάθε πολίτη απώλεια χρόνου, χρήματος και το σημαντικότερο, απώλεια ψυχικής ηρεμίας. Καταστάσεις που οδηγούν στην ουσιαστική υποβάθμιση του επιπέδου ζωής του, ακόμα και στη αναίρεση των στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων του.

Κάθε οργανισμός μικρός ή μεγάλος λειτουργεί λανθασμένα όταν διοικείται λανθασμένα από ανθρώπους αδιάφορους, ατάλαντους ή, στην χειρότερη περίπτωση, ιδιοτελείς. Ευελπιστώ ότι είναι στις προθέσεις σας στην περίπτωση του Δήμου Αθηναίων να αποδείξετε ότι δεν θα επιβεβαιώνεται αυτό επί μακρόν.

Υ.Γ. 3
Επιφυλάσσομαι για το μέλλον να προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια προκειμένου να αποζημιωθώ για κάθε υλική και ηθική βλάβη που μου προξενείται από την πλημμελή άσκηση καθηκόντων υπαλλήλων τού Δήμου.

>>
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΣ

No comments: