20101219

Δήμος Αθηναίων: Χωρίς Αποκομιδή Επί 15 Μέρες / Καταγγελία Πολιτών

Προς:
κ. Ι. Μόρτη
Διεύθυνση Καθαριότητας Δήμου Αθηναίων

Τ. 210 3422055, Φ. 210 3454703
ΕΛΑΒΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6665/20.12.2010 [ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ 2103402426]

Από:
Εκ μέρους συνυπογραφόντων πολιτών και κατοίκων
[όνομα και στοιχεία κατοίκου]

Κοινοποίηση
1] Γραφείο Δημάρχου
Τ. 210 3310861-2, Φ. 210 3722308
ΕΛΑΒΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 253845/20.12.2010 [ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ 2103722046]

2] Αντιδήμαρχο Καθαριότητας κ. Γ. Δημόπουλο
Τ. 210 3470761, Φ. 210 3472870

3] Συνήγορος του Πολίτη
Τ. 210 7289600, Φ. 210 7292129

19 Δεκεμβρίου 2010

Αξιότιμε κύριε,

Καθώς η τελευταία αποκομιδή απορριμμάτων από την περιοχή της Δεξαμενής, Άνω Πετραλώνων [Πλειάδος, Ηραίων, Ανθίου, Τρώων κ.λπ.] πραγματοποιήθηκε το πρωί της 6ης Δεκεμβρίου 2010 και η συσσώρευση απορριμμάτων αγγίζει πλέον, μετά από δύο εβδομάδες, επικίνδυνα επίπεδα, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής, θα θέλαμε να σας υποβάλουμε τα παρακάτω ερωτήματα:

Ερωτημα 1ο
Ποιος φέρει την ευθύνη για αυτή την κατάσταση, ποιες ενέργειες έχουν γίνει για να ελεγχθεί και από ποια ελεγκτική αρχή;

Ερωτημα 2ο
Ποιες ενέργειες γίνονται για την επίλυση του προβλήματος και πότε θα επιλυθεί;

Ερωτημα 3ο
Γιατί εν τω μεταξύ, σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα, δεν έχετε προβεί σε καμμία ενέργεια για την ελαχιστοποίηση των κινδύνων για την δημόσια υγεία;

Συγκεκριμένα:
Γιατί δεν έχετε ενημερώσει τους πολίτες με κανέναν τρόπο ώστε να γνωρίζουν την διάσταση του προβλήματος, την πιθανή διάρκειά του και κυρίως μεθόδους περιορισμού του; [π.χ. ανακοίνωση προγράμματος αποκομιδής, οδηγίες προς του πολίτες για διαχωρισμό από το σπίτι των απορριμάτων που αλλοιώνονται από τα υπόλοιπα ογκώδη και φύλαξή τους σε ξεχωριστές σακκούλες στο μπαλκόνι.]
Γιατί δεν έχετε προχωρήσει σε ψεκασμούς των συσσωρευμένων απορριμμάτων ή/και τοποθέτησή τους σε μεγαλύτερες σακκούλες όπως έχετε πράξει σε κάποιες περιστάσεις στο παρελθόν;

Υ.Γ.1
Παρακαλώ το παρόν αίτημα να πρωτοκολληθεί και να λάβω σχετική ενημέρωση.

Y.Γ.2
Πρέπει να γίνει κατανοητό από τους δημόσιους φορείς και τους δημόσιους λειτουργούς ότι ο πολίτης στην καθημερινότητά του δεν μπορεί να βρίσκεται αντιμέτωπος διαρκώς με καταστάσεις στις οποίες του επιβάλεται να διαπραγματεύεται το αυτονόητο.
Αυτή η διαρκής διαπραγμάτευση για το αυτονόητο συνεπάγεται για τον κάθε πολίτη απώλεια χρόνου, χρήματος και το σημαντικότερο, απώλεια ψυχικής ηρεμίας.
Αυτό το κόστος οφείλουν να το επωμίζονται αυτοί που φέρουν την ευθύνη για την όποια δυσλειτουργία και αυτοί στους οποίους αναλογεί η επίλυση των όποιων προβλημάτων.


Με τιμή,
Οι συνυπογράφοντες πολίτες και κάτοικοι
[υπογραφές]

>>
2011.06.23
ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΥΠΗΡΞΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΣ

Η απάντηση αυτή όμως κρίθηκε από τους συνυπογράφοντες το αρχικό αίτημα ως διεκπεραιωτική και ανεπαρκής και για αυτό ξαναζητείται η συνεισφορά του Συνήγορου του Πολίτη ώστε να υπάρξει «συγκεκριμένη απάντηση για κάθε ένα από τα συγκεκριμένα ερωτήματα».

Το αίτημα προς τον Συνήγορο έχει ως εξής:
«...
Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας για την υπόθεση με κωδικό 137954, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι η απάντηση που λάβαμε από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων κρίνεται, από τους συνυπογράφοντες το αρχικό αίτημα, ως ελλιπής και ανεπαρκής.
Ως εκ τούτου, σας παρακαλούμε να προβείτε σε κάθε ενέργεια ώστε να λάβουμε από μία συγκεκριμένη απάντηση για κάθε ένα από τα συγκεκριμένα ερωτήματά μας.

Θα θέλαμε ακόμα να επισημάνουμε ότι σε μία συγκροτημένη ανθρώπινη κοινωνία το ζητούμενο δεν είναι μόνο η επίρριψη ή η ανάληψη ευθυνών αλλά κυρίως η κινητοποίηση στην κατεύθυνση της αναζήτησης και υλοποίησης λύσεων σε βάθος χρόνου και για κάθε ζήτημα που ταλανίζει την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των πολιτών.
...»

No comments: