20090916

IKA - Ο Πολίτης Και Εδώ Αντιμετωπίζεται Σαν Σκουπίδι

Πριν 15 μέρες έκλεισα ραντεβού στο ΙΚΑ για μια τυπική εξέταση της κόρης μου που απαιτείται από το σχολείο.
Φτάσαμε στο ιατρείο πριν το ραντεβού που ήταν στις 8:20. Είμασταν οι τέταρτοι στην σειρά. Η γιατρός ήρθε στις 8:30 και άρχισε να δέχεται στις 8:45. Εμάς μας δέχτηκε στις 9:50 δηλαδή μιάμιση ώρα μετά από το προγραμματισμένο ραντεβού.

«
ΑΝΑΦΟΡΑ - ΑΙΤΗΜΑ
Προς ΙΚΑ Κεραμεικού
15/9/2009

Από [όνομα]
[τηλέφωνο]
[διεύθυνση]

Την 1/9/2009 όρισα ραντεβού για καρδιολογική εξέταση του τέκνου μου στις 15/9/2009 8:20 το πρωί.

Την συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα προσήλθαμε στο ιατρείο. Ωστόσο η γιατρός [όνομα] δέχτηκε το πρώτο ραντεβού στις 8:45 πμ. Εμάς (τέταρτο ραντεβού) μας δέχτηκε στις 9:50 πμ.

Παρακαλώ να με ενημερώσετε που οφείλεται η καθυστέρηση καθώς και με ποιόν τρόπο το ΙΚΑ θα με αποζημιώσει για την απώλεια του εργάσιμου χρόνου μου.

Σας ενημερώνω ότι θεωρώ ότι η ευθύνη βαραίνει τόσο την ιατρό όσο και κάθε υπεύθυνο προϊστάμενο αλλά και ολόκληρο τον Οργανισμό. Ως εκ τούτου επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.

[υπογραφή]

Παρακαλώ το παρόν να πρωτοκολληθεί και να μου αποδοθεί αντίγραφο.
»

No comments: